torsdag 9 maj 2013

Jag vet inte vart jag ska börja egentligen. Igår köpte jag mig en ny bil, en röd volvo v70 classic -00. Jättefin är den, med lite skavanker dock men det hör ju till. Dock började abslampan, motorelektroniklampan och en till lampa att lysa när jag åkte med den till jobbet idag. Det är sånna saker som får mig att bli så jäkla trött på att köpa andra saker. Något som iaf är säkert är att det inte spelar någon roll om jag köper en bil, hund eller något så enkelt som en sulky o remsele, det blir nå fel iaf. 

Pappa ska iaf ringa bilhandlaren imorrn så får vi se om dom kommer fram till nå vettigt. Ska, om jag kommer ihåg, ringa Strömsholm och boka tid till Lovis, jag blir inte klok på henne så det känns som att det är dax  för att ta en titt på hennes värden. 

Inga kommentarer: