fredag 18 januari 2013

Promenad

Har precis kommit hem efter en promenad runt vanneboda. Det var första gången jag gick där och vad tråkigt det var, men det gick rätt okej ändå. Känns bra såhär efteråt och Lovis älskar ju att gå, hon skulle säkert kunna gå i dagar om hon fick! 

Tog mig ca 1 tim o 20 min att gå 6,2 km. Inte så vidare fort kan jag ju ha gått, men ändå. Lite stolt över mig själv ändå för jag har ju blivit jävligt lat senaste åren.

Har precis slängt i mig en bit kycklingpaj med sallad och ska väl packa in mig och Lovis för att åka till morsan. Ska köra Lovis till Thezz och Daniel ikväll så jag slipper gå upp kl 4 imorrn när jag ska jobba förmiddag. Vem vet, kanske blir en promenad till jobbet om jag vaknar i tid och det inte är -20 som dom hotat med i helgen, jag måste verkligen få in mer motion i vardagen (och mindre onyttigheter)


Inga kommentarer: