torsdag 24 januari 2013

Jaha det här vart tydligen en riktig tv-kväll. Farmen och Lyxfällan är avverkade hittills och nu väntar jag bara på Fråga Olle. Som vanligt när jag kikar på lyxfällan så får jag ett uppvaknande hur jag spenderar mina pengar, lite panik också faktiskt. Jag sitter verkligen inte i någon ekonomisk kris men det är nog ändå bra att få ett litet uppvaknande ibland. 


Något jag sa till mig själv när jag flyttade hit var att jag inte skulle ha en enda grej i förrådet för då kommer hela förrådet vara fullt sen. Tänk hur väl man känner sig själv. Jag ställde grejer där och ja, nu är det fullt också. Har grejer jag skulle kunna sälja och en massa grejer jag skulle kunna slänga, vilket jag ska också, väldigt snart hoppas jag!

På måndag ska jag ner till vårdcentralen och söka hjälp för min nacke och min högra axel. Jag har fått svårt att somna när jag gått och lagt mig för att nacken känns trött/ansträngd och nu har axeln börjat kännas likadant när jag sitter vid datorn eller egentligen överhuvudtaget när jag har armen i ett vissa lägen. Jag känner inte nå för att ta någon jävla strid mot dom nere på vårdcentralen bara för att få hjälp, för dom är så sjukligt ignoranta och så får jag väl någon äcklig läkare som klämmer mig på brösten och frågar om jag velat ta livet av mig någon gång. Men man ska ju inte behöva känna såhär när man är 23 år ung heller! 

La om Athlas täcke idag och spände bukgjordarna och han har tydligen börjat fälla så smått. Så i början på nästa vecka ska jag försöka skrämma liv i klippmaskinen. Den har varit så dum senaste gångerna men det är ju värt ett försök, annars är det väl inte värre än att jag får åka och köpa en ny helt enkelt, för jag vill ha Athlas helt näck nu för annars kommer han inte mer än bli av med all vinterpäls innan han börjar sätta ny. 

Inga kommentarer: