söndag 13 januari 2013

Jaha då var det söndag igen. 10 dagar kvar till lön. inte ens 1000kr kvar att leva på. Ekonomin går på knäna. 

Imorrn ska jag ringa strömsholm och avnoka min tid på tisdag och försöka få en tid den 25e istället. André kommer bli gnällig för att han ville att jag skulle ha kommit dit nu på tisdag senast, antar jag, men vafan ska jag göra åt saken då ? Ska ju inte behöva leva på ingenting bara för att han ska få några blodprov. 

Idag ska vi åka och hämta en transport med hö. Jag är så förbannat trött på att hämta hö men det kommer jag förmodligen få stå ut med så länge jag har hästar och har dom hos morsan. Det är -5 ute, Athlas får vila idag och jag skulle kunna klickerträna Zorro om jag inte fryser fingrarna av mig. Sen kommer resten av dagen läggas lite mer på Lovis. Hon ska få leka med Kastor, hon ska få en riktig promenad och senare ikväll blir det kanske en dusch. 

Inga kommentarer: