fredag 14 december 2012

Nu tror jag att jag ska vara tillbaka igen. Inte på topp men inte på botten heller. 

Linnéa var med hos hästarna och hjälpe till med stallet samt red Athlas. Dom är verkligen gulliga tillsammans och han älskar verkligen att få följa med ut på tur. Än så länge har han varit en riktig stjärna ute. Men så har vi ju mestadels skrittat. Vi ska rida imorrn med om vädret tillåter oss att göra det.

Det var egentligen planerat att jag och Jill skulle ha åkt till Stockholm hundmässa imorrn men vi är luspanka och Sanna är sjuk och ska därför inte ställa några drakar så det var väl inte meningen att vi skulle åka helt enkelt. 

Igår var jag på öppet hus hos Moa på Gryning och efter det så känns det lite som att jag har hittat min tränare. Rätt person som kan ta mig och Athlas till högre höjder i våran trickträning. Någon som tänker som mig och som inte snurrar/skakar rep. Andra får gärna swinga rep om det passar dem, men det passar inte mig. På tisdag om inget annat plötsligt dyker upp ska jag åka och kolla när Moa håller träning i frövi, för att se om jag fortfarande vill prova träna för henne. Det ska bli riktigt kul och intressant! 

Jag hoppas på att en dag kunna starta mitt egna hästföretag. Vet redan hur jag vill att det ska vara och stå för osv. Den dagen kommer när det är dax, jag vet det! 


Inga kommentarer: