söndag 18 november 2012

Dagen idag!

Fick in Zorro i transporten så vi kom iväg på löshoppning. Han är duktig min häst, ibland åtminstone! Fick inga bra bilder alls men jag tränar vidare på det. 

Har varit till Strömsholm idag också och köpt torrisar till Lovis eftersom hon inte vill ha burkmaten längre. Man kan inte säga annat än att hon är speciell. Hur som helst så satt det inte en enda människa eller djur inne i väntrummet och det stod bara en bil på parkeringen, hade Lovis tänkt bli sjuk hade en sån här dag varit perfekt! Då kanske man hade sluppit sitta i väntrummet en hel arbetsdag. 

Efter Strömsholm styrde jag vidare mot köpcentret i Västerås för att köpa boots till Athlas, han ska ridas imorrn och jag vill inte att han trampar sig med broddarna i transporten eller när han rids. 4 st boots - 350kr. Har nog lagt ner mer pengar på Athlas vad gäller utbildning och utrustning än vad jag har gjort på Zorro. Men det är klart man ska köpa sina djur lite grejer då och då!

Inga kommentarer: