söndag 10 juni 2012

Regn, regn, regn !

Idag spöregnar det verkligen ute men det brukar kunna ge med sig till kvällen och klarna upp så jag hopas det blir så även den här gången. Ringde Emma och kollade om hon skulle med och simma men hon var på väg till marieberg. John svarade inte så jag får väl åka dit och simma själv.

Nu har dom lagt in mattorna och målat väggarna i lägenheten så det är väl bara en tidsfråga innan det är klart. I slutet på nästa vecka kanske ? Jag vet inte för jag får ju aldrig höra något från dom typ. Men man kan ju hoppas i alla fall så jag kan få avsluta det här kapitlet nångång. 

Imorrn ska jag med bilen till bilprovningen. Skulle väl chansa på att jag får iaf tre 2or. Bromsarna fram, stabiliseringsstaget på höger sida och sprickan i framrutan. Blir säkert någon spindelled eller nå liknande också. 

Inga kommentarer: