onsdag 13 juni 2012

Lång dag

Har sovit bort halva dagen och ändå känns det som att den varit huuur lång och seg som helst. 

Inredningen till köket har kommit så det ska väl bara skruvas dit och sen är det klart. Vart väldigt taggad på att flytta tillbaka så när jag kom hem till vedevåg igen började jag plocka ihop mina fakturor och annat skräp som jag haft på skrivbordet, så nu ser man faktiskt att jag har ett skrivbord ! Bara resten av lägenheten som ska sorteras och packas ner. 

Lovis har ätit bättre idag och varit busig så det vart en kortis i elljusspåret så hon fick vara lite lös. Kan inte säga annat än att hon sken som en sol och var så glad :) 

Zorro och jag tog en sväng upp på ryaheden där vi galopperade längs ena långsidan på travbanan. Trodde han skulle vara slut efter det men han hade tydligen energi kvar till att sticka med mig i galoppen och sen trava nästan hela grusvägen hem. Men han var svettig sen. Och glad ! 


Har precis klickat hem ett par baklysen till bilen ifrån realcar.se. Men dom får byta det på verkstan sen när det andra ska fixas, jag orkar inte hållas med allt pillande. 2200kr nånting landade det på. Hej då pengarna ! 

Inga kommentarer: