måndag 11 juni 2012

En bra dag !


Idag har hästarna fått vila. Jag kunde tydligen inte ha valt en bättre vilodag då det regnade och haglade. Men imorrn kör vi på igen !

Har varit iväg och besiktigat bilen. 4 st 2or blev det. Tutan och positionslampa ur funktion, baklysen matta och fula (reflexen syndes inte) och en styrled. Inga svindyra grejer med andra ord.

Sen sturde jag bilen från arboga till karlskoga och träffade min kusin som jag inte träffat på sååååååå många år. Det var verkligen kul o träffas och jag hoppas att vi gör det snart igen ! Efter det åkte jag till Therese och lämnade hundben som jag köpte med från ullared till henne. Vi gick en promenad med hundarna och så fick dom leka vid dagiset där det var inhägnat och sen snackade vi lite skit en stund innan jag åkte hem. Rktigt bra dag faktiskt !

Inga kommentarer: