onsdag 7 mars 2012

Trött på livet !

Nyss rullade bilen baklänges rätt in i vajern som håller i telestolpen. Så nu är kofångarn paj. Idag fick jag hem en räkning från strömsholm på 1074kr, nu kan jag inte åka till ullared. Jag är så jävla trött på allt vad pengar heter och handlar om ! Det var tur i oturen att Lovis satt i bilen när den rullade, hade hon varit utanför och sprungit bakom bilen och den hade rullat över henne hade jag gått sönder. Hoppas bara att det inte vart nånting med henne, den rullade ganska fort endå och det tog tvärnit. Nu är hon trött som fan och jag hoppas och tror att det är för att hon är just trött, så det inte är något som gått sönder i kroppen på henne. Man blir ju nojjig !

Nu ska jag lägga upp en plan för min kommande ekonomi och sen ska jag sova och fundera över min livssituation och vad jag ska göra åt den. För det måste ske en förändring ! Godnatt !

Inga kommentarer: