söndag 15 januari 2012

Så less !

I natt har jag bara velat strypa Lovis lite lätt. Gick och la oss vid 23 och runt 01.45 skulle hon ut igen. Trodde inte en hund kunde innehålla så mycket urin för hon kissade ju givetvis och hon hade inget vatten innan vi gick och la oss. Sen vart jag väckt 4.30 gick ut och kissade. Somnade om och kl 9 vart jag väckt igen för då hade hon ju kissat på golvet och skulle ut och skita. Blir så jääävla trött på allt jävla väckande mitt i nätterna och kissande på golvet !

Gick och la mig en liten stund och sen skulle hon ju givetvis ut halv 11 ! Tänkte när jag låg där i sängen att jag bara skulle ta ut henne på en kiss utanför dörren och sen skulle in o käka frukost och sen gå en runda på ca 45 min - 1 timme. MEN ser då till min förvåning att det snöar ganska friskt ute. Inge kul att gå när det snöar men det är väl bara att bita ihop antar jag ?

Inga kommentarer: