fredag 20 januari 2012

Igår var jag iväg på motorsågsinbillning på kvinnersta och det var faktiskt roligare än förväntat. Dom hade gjort om i matsalen också sen jag slutade där. Sov ca 2 timmar på soffan innan det var dax att åka och jobba natt. Trodde jag skulle vara svintrött hela passet och lida. Men sömnen på soffan gjorde susen så jag var aldrig trött under natten, vilket var hur jävla skönt som helst !


Hämtade Lovis imorse och hon har skött sig bra och sovit hon också. Har varit rädd för att hon ska vara på väg att bli sämre igen då hon sovit så himla mycket senaste veckan. Men nu är min vanliga Lovis tillbaka igen. Dock tror jag att hon har gått ner i vikt men det är ju bara att fortsätta att ge henne mat och fösöka få henne att äta den. Hon har nyss fått märgben och lyckats fått i sig märgen så hon kommer väl inte vara go i magen sen.


Har en kladdkaka i ugnen som snart är klar ochs en blir det biggest loser sverige innan jag åker och hämtar hö och gör stallet.

Inga kommentarer: