söndag 22 januari 2012

I natt vart jag så stressad för att jag inte hunnit med mina djur så jag bröt ihop. Nu börjar det iaf dra ihop sig för sista 12-timmars natten för den här gången och det ska bli sååå skönt när det är över.


Nu är det två dagar kvar till lönen kommer, vilket är mer än välkommet just nu. Har aldrig kännt mig såhär fattig ! Gäller bara att inte sätta igång och handla som en idiot på en gång bara för att pengarna har kommit utan bara handla det som måste handlas.


Har kollat runt lite och ska nog bli medlem i Lindetraktens Hästsportförening, dom ser ut att ha mycket aktiveteter och ska ha en pay and jump i slutet på mars som jag vill vara med på, bara för att få ett mål med både ridningen och lastningen. Dom ska även ha seriedressyr lite längre fram på våren så nu är det bara att sätta fart med träning :)

Inga kommentarer: