söndag 25 december 2011

Juldagen

Tjena ! Har knappt haft tid att sitta vid datorn den här veckan så det har inte blivit så mycket uppdatering varken här, facebook, bilddagboken eller nån annanstans. Började iaf äta skräp igen i fredags och det kommer jag hålla på med tills 1 januari och sen ska jag hålla upp en stund för att rena kroppen lite från all överkonsumtion av sötningsmedel, socker och fett.


Igår var det ju julafton. Den vart lite under förväntan hemma hos morsan o farsan då Tony och Saga aldrig kom. MEN, den vart verkligen över förväntan hos kusinerna istället. Det är nog första gången på flera år som jag tycker det var trevligt där borta. Skönt !


Återbesöket på strömsholm börjar närma sig och jag har en hel del kvar att rycka på Lovis innan hon är klar och jag kan ta med henne dit utan att behöva skämmas. Hon måste ju vara färdigryckt och badad tills imorrn kväll men det ska jag väl klara, eller ?


Ska sätta igång och rycka lite päls medans jag väntar på torktumlarn.. Over !

Inga kommentarer: