torsdag 15 december 2011

Dag nr.10

Nu är jag inne på dag nummer 10 utan godis och pepsi vilket känns helt otroligt. Tiden har gått så himla fort. Har ju tänkt att jag ska hålla mig till julafton, synda under mellandagarna och sen när nyår är slut så ska jag återgå till detta igen. Har bara en liten känsla av att jag egentligen borde hålla mig under jul o allt också för har man väl börjat synda kan det vara ganska svårt att ta sig ur det.

____________


Var och vägde Lovis igår, hon vägde 31,7 kg ! ! Hon vägde 27,5 kg när jag lämnade henne på strömsholm för två veckor sen. Får ju dock sitta och mata henne för att hon ska äta. Borde dock börja ta det ur henne, jag kan ju inte hålla på och mata henne resten av livet. Ska nog börja med detta lite längre fram när hon gått upp lite till så hon har lite att ta av när hon inte vill äta. Hon har inte heller kissat inne en enda gång på 4 dagar. Hoppas det håller i sig så jag snart kan anse henne som rumsren. Sen är det bara hennes "ätstörning" kvar och sen har hon fan inga brister längre !

____________


Dax att hoppa i säng så jag kommer upp imorrn. Hej hej !

Inga kommentarer: