fredag 21 oktober 2011

Idag har det varit fullt ös hela dagen. Eller ja, ös vet jag inte men vi säger det. Åkte till morsan vid 10 för att slippa vara hemma när vaktis var hit, det blir sån pinsam tystnad och ibland kan dem ställa nån fråga och jag kände inte för det så jag drog dit med min tvätt. Tvättade en maskin med underkläder så nu är det väl bara resten kvar :P Sen skulle jag ut och byta däck på bilen, det gick åt helvete för jag fick inte loss en enda bultjävel ! Vart så förbannad att jag hade lust att slänga fälgkorset på bilen :P men höll mig som tur var, har nog med utgifter som det är just nu.


Sen åkte jag och morsan till maskintjänst och beställde hem spån till nya gården och sen åkte vi vidare till hööks för att köpa lite grejer till stallet. Ska till gården imorrn och kika lite. Fyfan va jag längtar nu kan jag säga ! Men snart så är det dax äntligen :D


Kom hem strax efter 20 och smällde i mig en hel påse med dillchips utan några större problem. Kan väl inte säga att jag var värld dem kalorierna men det är som det är. Ska ut och röra mig imorrn om jag hinner.


Ja det var väl allt för idag. Hejsan hej så länge !

Inga kommentarer: