fredag 2 september 2011

Jag kan inte säga annat än att ensamstående småbarnsföräldrar är jäävligt duktiga. Jag har ju bara en hundvalp men det kan vara nog så krävande med rastningar mitt i nätterna, tidiga mornar osv. Just nu längtar jag tills hon har vuxit till sig lite och blivit helt rumsren.

Idag ska vi åka till marieberg och köpa ett täcke eller två som hon ska ha och ligga på i bilen för nu har jag ju fått dit hundgrindar så hon slipper ligga i framsätet, hon börjar bli lite för stor för det. Så ska jag möta upp Pernilla från vålberg också, hon vill väl träffa Lovis :) Och sen blir det en tur till moster Mona för hon ska vara barnvakt i helgen så vi ska dit så Lovis får träffa Ruff och alla katterna.

Nu ska hon ha mat, jag ska duscha och greja och sen drar vi :) Hej så länge !

Inga kommentarer: