lördag 16 juli 2011

msn

Var en som la till mig på msn idag. Inget konstigt med det egentligen, om det inte vore för att jag inte har min msn ligger ute nånstans, just för att jag inte vill bli addad av massa drägg.

Annika säger: Hej, vem är du då ?
Mickel säger:
*micke;)
Annika säger:
*Jo det hade jag nästan kunnat räkna ut själv :P men resten då ? :P vem har gett dig min msn ?
Mickel säger:
*vet ej hur gammal e du?
Annika säger:
*det lär du ju veta ?
Mickel säger:
*nä hur då?
Annika säger:
*hur fick du annars dag i min msn ?
Mickel säger:
*vet ej men du e söt
Annika säger:
*säg !
Mickel säger:
*vet faktiskt inte
Annika säger:
*:S
Mickel säger:
*adda dig väl för att du såg sexig ut;)
Annika säger:
*du kan ju knappast bara ha chansat
Mickel säger:
*hur gammal är du?
Annika säger:
*16
Mickel säger:
*för ung:'(
Annika säger:
*Men det borde du ju ha sett där du hittade min msn !
*hur gammal är du då ?
Mickel säger:
*dubbelt
Annika säger:
*jahadu
Mickel säger:
*mm men söt var du(K)
Annika säger:
*Kul iaf att jag kunde vara *sexig* i dina ögon fast jag bara är en liten flicka
Mickel säger:
*sorry
Annika säger:
*vart är du ifrån ?
Mickel säger:
*sthlm du då?
Annika säger:
*stackare
Mickel säger:
*vaö då?
Annika säger:
*kan ju int va nå kul o bo där borta
Mickel säger:
*:)jo då vart e du irån
Annika säger:
*örebro
Mickel säger:
*gnällbältet
Annika säger:
*jo men det är gött
Mickel säger:
*mm söt är du iallfall
Annika säger:
*du med
Mickel säger:
*;)
Annika säger:
*jag gillar kattungar
Mickel säger:
*i like pussy to;)
Annika säger:
*Kul..
Mickel säger:
*har du nån kille?
Annika säger:
*det ska väl du skita i ! Likväl som att jag tydligen ska skita i vart du har fått tag på min msn !
Mickel säger:
*ok slipp då:'(
Annika säger:
*ja du gör ju det !
Mickel säger:
*vill ha lite äldre somjag kan runka till
*du är väl intresserad av sånt?
Annika säger:
*Men skaffa det då istället för att sitta och fjanta dig mot mej ! Jag diggar att du ökar på mina fördomar mot stockholmare !
Mickel säger:
*har du cam?
Annika säger:
*ja det har jag och jag tänker inte visa mig för dej iaf ! Försvinn !

Inga kommentarer: